silent-whisper Scarlet

Temat: Citroen C4 opinie
Ja mam 307, czyli bliźniacze auto. Cytryna to koncern PSA wiec części są wymienne. Np panel klimtyzacji żywcem wzięty z 307. Moim zdaniem 307 jest ładniejszy. C4 zewnętrznie jest ok, ale deska imo jest tragiczna. Zwłaszcza okolice radia i panelu klimatyzacji. Ceny części normalne, zamienniki są, uzywanych tez dużo. Niestety jak w przypadku każdej innej marki niż VW trudno znaleść fachowca który ma pojęcie o tych samochodach. Jeśli chodzi o silniki to najlepsze są HDI. Benzynowe są, bo są niczym specjalnym się nie wybijają, ale też nadają się do tego samochodu ;) Co do HDI to największym problemem jest FAP. Jak chcesz jeździć tylko po miescie to diesel nie jest dobrym pomysłem. FAP można zlikwidować w firmach tunningowych. Można go też wymienić, w ASO ... kiepskie, ja na Peugeota nie narzekam, choć ceny za usługi kosmos. Jakies usterki moga się trafić, ale wiekszośc jest rozpracowana na forach cytryny. Za te pieniądze to naprawde fajny samochód, podstawa...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=601442



Temat: Klasa średnia - nie makaron....
Mazda niezle wygląda, a do tego chyba ją rzeczywiście w japonii składają... Natomiast Croma to fajne, ale średnio wyglądające i przez to chyba niedoceniane autko. Co do Peugeota, cóż mógłbym sporo napisać o 307, natomiast na 407 się kompletnie nie znam. Ale 307 się trzyma nieźle, całkiem niezle wygląda i nie sprawia problemów. Silnik 1.6 HDI 110 KM jest wystarczający do 307... Jednak do 407 chyba lepiej wybrać 2.0 HDI. Z tego co mówią 2.0 HDI to silnik o sporej wytrzymałości. no właśnie - skoro troche siedzisz w ślimakach i żabach to może znasz jakieś słabe punkty - elektronika może ?? też Mazdy mi się widzą natomiast teść mówi nie... może ze względu na ceny części.... choć w tej klasie dużych różnic pewnie nie...
Źródło: falbydgoszcz.fora.pl/a/a,760.html


Temat: Peugeot 206 swap 1.9d --> 2.0HDI
Witam wszystkich. Jestem uzytkownikiem Peugeota 206 z silinikiem DW8 z 206. Jak sie tym jezdzi kazdy moze sie domyslic... Od pewniego czasu mysle co tu zrobic zeby przemieszczac sie bardziej dynamicznie. Byl plan wstawienia turbo od silnika XUD9TED ale narazie plan upadl poniewaz dogadalem sie z czlowiekiem rozbierajacym zawodowo Peugeoty z Anglii i Fracji na czesci na bardzo korzystna cene na wymiane silnika. Bedzie to napewno silnik z rodziny HDI. Pomijam tu juz zupelnie oczywiste kwestie jak wymiana sprzegla, polosi, zwrotnic i calej "mechaniki". Domyslam sie, ze najprostszym dla mnie rozwiazaniem byloby kupic silnik 2.0 HDI czyli DW10TD (RHY) z 206. Dodam, ze mam auto bez instalacji multipleksowej wiec silnik i sterownik tez pewnie musze wziac od takiego auta. Ale... ten silnik ma 90KM, a w tej samej cenie moge dostac silnik 2.0HDI z 307 110KM czyli DW10TED (RHZ). Silniki roznia sie mechanicznie niewiele: turbina, kolo, IC. Mechanicznie wszystko powinno pasowac. Tylko klopot we wspomnianej wczesniej instalacji. W 206 nie byly w ogole montowane tego typu silniki, a wszystkie 307 wychodzily juz na magistrali. Moje pytanie brzmi: czy da sie w jakis sposob odpalic silnik DW10TED 110KM z 307 w mojej 206 bez instalacji multipleksowej? Na co zwrocic uwage przy zakupie silnika??Jaki rodzaj wtrysku (Bosh czy Siemens) powinienem wybrac (silnikow jest sporo - do wyboru do koloru)....
Źródło: forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=4978


Temat: części peugaot: czujniki, błotnik 407, uszczelka 307
Sprzedam dwa czujniki temperatury powietrza za intercoolerem do peugeota 407 2.0 HDI, uzywane sprawne w idealnym stanie - cena za sztuke 50zł błotnik prawy peugeota 407 przedni , uzywany do lekkiej poprawki - cena do ustalenia uszczelka między drzwi a błotnik , prawa strona do peugeota 307 5-cio drzwiowego info gg , pw lub email
Źródło: forumjg.pl/viewtopic.php?t=463


Temat: E2 vs E3 ktore z aut jest mniej awaryjne ?
i Peugeot). Szwankująca instalacja multipleksowa, wadliwe koła pasowe (w 2.0 HDI) czy usterki 2-masowego koła zamachowego to tylko niektóre problemy trapiące kilkuletnie egzemplarze. Zmorą francuskiego koncernu są też niedomagania elektroniki (dobrym przykładem jest model C8). Jednak z punktu widzenia użytkownika dużo groźniejsze były "ogniste" przygody modelu 307 - przyczyna awarii to iskrzenie z przewodu wspomagania (elektrohydraulicznego). Auto poddano kilku akcjom naprawczym. Zresztą o problemach 307 można by napisać książkę"...
Źródło: espacepl.org/forum/viewtopic.php?t=610









Formularz

POst

Post*

**Add some explanations if needed